25 feb. 2011

Surprise CookiesAmerikanska recept är väl vidunderligt magiska i smaskvärlden. Bara en massa smarrigt gott om man är på riktigt frossar humör. Dessa cookies rekommenderas att bakas tillsammans med barn. Kan tänka mig allt gotteslickande i karotterna.

Lite kul att överaska med något som ingen annan smakat eller har gjort vid nästa barnkalas. Så himla glad att jag får uppleva småttiskalas igen med min lille Prins.

Ikväll har jag ett litet frosse Craving. Äter ju LCHF sen en tid tillbaka och jag skall INTE ge efter för frosserisatan. Tog och sög på en liten bit råsocker och ögonfrossade på recept tills det gick över. Faktiskt första gången på alla veckor jag vart godissugen. Måste ha fuskat med någon måltid idag. Är ni i faggorna och planera barnkalas så besök denna roliga sidor för inspiration.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar