17 mars 2011

Ännu en begåvad illustratör.

Älskar ju som sagt bilder och älskar att leka med andras bilder. Vet att jag går över gränser då det gäller upphovsrätt, men jag menar inget illa med det, utan vill bara visa vilken rolig värld vi lever i med alla kreativa människor som kan skapa med fingrarna och lite känsla. Själv är jag så avundsjuk på illustratörer och konstnärer. Skulle vilja kunna denna egenskap, men näe det blir inte bra. Däremot är jag bra på att göra collage och leka med andras bilder. Idag skall jag presentera Anna Ileby en tjej som illustrerar och nu även modigt börjat tatuera folk. Oj..oj va tufft. Följ henne på hennes blogg Anna Ritar. Håll utkik för hon kommer slå sig in som våra andra kända modeillustratörer. Tydligen är det det hon vill jobba med. Säger bara Lycka TILL...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar