26 apr. 2011

Äntligen vardag...

Haft en underbar påskhelg med kära vänner... Best ever... Bortskämd med gåvor och med allt. Så ja helgen har varit perfekt. Nu är jag i faggorna och letar efter en trenchcoat. Såg en sockerbit till trench på en söt flicka, så där fin så man bara vill gå fram och fråga vart i hela friden har du köpt denna skapelse. Men nix jag stod kvar. Gogglade och fick fram vart man kan handla den. *pust* Det är coaten med nitarna, bra mycket snyggare i verkligheten. Googla på trenchcoat så får ni fram alla i kollaget nedan. Fjäder örhängena längst nedan kommer från fröken Johanna
Vad skall vi tycka om vårens hype "fjädrar" ? fjädrar i kläder i örhängen och nu senast i Mohikan earcuffs. En örbåge som klär in hela öronbågen av fjädrar. Hiss eller diss.. Hiss på rätt person och diss för överutnyttjande på fel person. Frågan om mina fladderöron klär i dessa tingest? Nope för skulle jag gå vid en älv i sommar då nappar nog laxen i öronen på mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar