9 maj 2011

Nu finns fler Middleton klänningar att haffa

Älskar brudklänningar med lång spetsärm, det har jag alltid gjort. Beror nog på att jag har så fula armar. Så nu skulle man passa på att gifta sig långärmat när det verkar bli högsta modet. Du kan se fler långärmade klänningar Här


Man behöver ju inte gifta sig för att få ställa till en stor fest. Det kan man ju ha ändå. En kul grej är att ha små gästrumspresenter till sina gäster. Behöver inte vara så dyrt det är tanken som räknas. Skulle bli enormt glad om jag överraskades av någe dylikt. Min syster är expert på dylika överraskningar. Hon lägger allt från ett fint smycke till en mysig tidning till sköna krämer. Hon kan överraska hon. Själv tänker jag alltid att jag skall göra det, men hinner aldrig få till det...

Hur i hela friden skall tärnorna se ut om man har en långärmad klänning. Gillade den vita 50-tals klänningen länst upp till vänster mest.

Nix färger och jag går inte alltid ihop. Gästerna skall vara färgranna, men jag vill ha ett klassiskt vintagebröllop med svart-vitt-vittguld and DIAMONDS a lá Grace Kelly style...

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar