26 jan. 2011

Eyelashes

Har alltid varit förtjust i smink och skönhet. Tyvärr är det sällan jag kan gå ut utan att ha sminkat mig. Känner mig annars så exposed som hon Montazamiskan säger. Kollade youtub och insåg snabbt vilken marknad sminköserna har framför sig här hemma i Sverige. I Usa så kan det vara så att en bra sminkösvideo kan ha över 1 miljon tittare... GULP.. Vilken genomslagskraft. Vill lyfta fram en sminkös här hemma i Sverige som valt att hjälpa oss amatörer och jag fastnade för filmen där hon visar hur man klistrar fast lösögonfransar. Kan erkänna att jag aldrig någonsin haft sådana. Faktiskt så skall jag belöna mig vid de första två kilona jag lyckats gå ner och faktiskt krångla dit ett par fransar för skoj skull, Har man en 40 års kris så har man det på RIKTIGT..!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar