26 feb. 2011

Kizz gör min gubbe lyrisk

Min gubbe är ett KIZZ freak. Själv är jag det inte, men gillar gubbarnas stolligheter som artister. Bilderna är från konserten 2008 tror jag att det var, vid Stockholmstadium. Vi hade turen att få en parkering ca 50 m från entrén precis innan det började.

Vi är lite som Rockartister när vi är ute på upptåg. Hur det än var så var det fantastiskt kul att se KIZZ och framförallt se alla fans som i tranz sjöng med.

Ja ni det vart även romantiskt då en rad luftballonger gled in över stadion och ankrade för att få en gratistitt på nära håll. Verkligen magiskt. Kändes lite som rymdskepp som kom in och lade sig över oss. Vi har gjort en massa kul älsklingen och jag när man tänker tillbaka.


Varför detta inlägg? Jo varje kväll får jag höra hur min sambo drar igång då reklamsnutten från LOTTO kommer i rutan. Då han som kör har hela KIZZ i baksätet och så säger han.....Paul... stamp... please...

Bara det, att det är Gene Simmons tunga han lånar.

Gubben tycker det är att skymfa Gene att inte ens veta han riktiga namn...

Någon som vet vittsen med detta? är det en fatal miss eller skall det menas som nyrikedoms arrogans?



4 kommentarer:

  1. Det är Paul som HAR frimärket, han tar fram det och sen slickar Gene på det.

    SvaraRadera
  2. YES... Tack för att du knäckte nöten..Nu ska jag retas med sambon att jag kan allt...

    SvaraRadera
  3. Längst fram stog jag! Älskar KIZZ!

    Funderade som fasen jag med över den där reklamen, så frågade jag karl..självklart hade han den smarta förklaringen som Anonym här ovan. Ibland önskar jag att det var jag som fick vara smart för en gångs skull..hehe=)

    SvaraRadera
  4. Fasen Louise vi är tröga... Men asch vi återkommer på upploppet... ;oP

    SvaraRadera