16 feb. 2011

Shopping Stockholm




Klart lilleman skulle ha en Alla-hjärtans dags present. Han fick Elefantgosetrofén från Sprall. Så nu ska den få pryda väggen där vi tänkt ha tavelkollaget. De andra uppstoppade djuren i butiken, såg lite makabra ut och skulle nog kanske framkalla en och annan mardröm. Elefanten ser mer ut som en seriefigur, så därför fick det bli den. Staffliet tillhör Pappsen, som en gång i tiden roade sig med måleri.

STANDARD-GOODS förvaringsväskorna i canvas är suveräna att ha i hyllan. Inhandlade vid H&M HOME. Suveräna för små bäbisskallar och bäbisfingrar att dra i. Mjuka är dom så man slipper oroa sig för bulor i skallen och blå fingrar. Rummet börjar ta form. Lite väl stora möbler kvar där som lite senare måste få ny plats.

Om ni minns så hittade jag en liten låda i Sälen som har satt fäste i pysseldelen av min hjärna. Den har fått stå mall då jag har letat material. Hittade det jag sökte inne på en Pandurobutik  i Stockholm. Nu är deras webbsida väldigt trög men hoppas på snar förbättring. Tänkte börja med en liten låda att lägga alla dop-kort i och lite annat smått och gott som är roligt att spara. Nedan är attiraljer som jag hittade till första lådan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar