16 feb. 2011

Minnes-låda åt min Mor.

Tänkte sedan göra en Vintage-låda åt min mor. Hon har en massa bilder sen hon var barn och även sen vi var små. Bilderna ligger nu i en enda stor hög. Tänkte göra något roligt åt henne. Kanske passar jag på att scanna lite bilder och gör en varsin låda åt mina syskon.

Min äldste son tar studenten i sommar. Kanske han skulle uppskatta att få en lite speciell present med bilder på sina förfäder i en låda. Han älskar att höra historier om de forna släktingarnas liv och leverne. Kan ju faktiskt vara väldigt uppfinningsrikt från min sida att jag kom på en sådan sak.


 
Älskar att se bilder på andras Scraap-booking och förundras över deras idé rikedom. Kanske kan man istället bara för att lägga ner bilder i en låda, göra lite roliga scrapbook kollage. Fantasin sätter bara gränser. Gäller att vara kreativ för att få till det. Tyvärr en dyr hobby har jag märkt på det lilla jag shoppade.
 

1 kommentar:

  1. Hej.

    Vill du förena nytta med nöje? www.50lappen.se är en ny lanserad sida där du kan erbjuda att marknadsföra en produkt hemsida etc via din blogg.
    Du behöver inte ha tusentals besökare, du sätter priset själv och vad du kommer att skriva och hur mycket.
    På 50lappen.se är det gratis att annonsera så det är bara att köra ; )

    Lycka till

    SvaraRadera