25 feb. 2011

Visst är dom väl för härliga Mats och Kjell i veckans serie av halv åtta hos mig. Älskar feminina homosexuella män. Deras gester, kommunikation och deras sätt att leva med kläder, inredning och accessoarer, gör att jag stortrivs i deras sällskap. Är ju en fördold Diva. Av den här sortens individer så triggas hon igång rejält inom mig.
Underbart varma människor med en härlig livsfilosofi.. Vill se mera av detta färgrika par. Sätt in denne paketpassionerade pralin till personlighet i några avsnitt. Lyft fram gaystilen och livsstilen som många av paren har. Skulle jag födas som man så skulle nog jag bli en feministisk homosexuell man.

Sen tyckte jag det äldre paret var mysiga och var värda att i alla fall komma tvåa. Störtskön attityd. Dom två andra paren hade kunnat stanna hemma. Brukar alltid gilla alla som är med, men denna gång hade dom en liten blond surlarpa som min mormor alltid sa som bara satt och snörpte med munnen och kunde klaga mer än vara glad.. Sen Ungraren(skan) manhaftig som få, med Libanesiske mannen. Det paret ville man bara spola över med fast forward. Sällan skådat så himla ohövliga och otacksamma människor. USCH... Tur att Mats och Kjell räddade denna omgång med det äldre rekordeliga Göteborgsparet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar