30 jan. 2011

Never let me go

Utan att låta som fröken märkvärdig så skulle jag nu vilja omnämna en film vilken jag tror rollinnehavarna kommer inbringa OSCARS för. I fjol när jag såg Sandra Bullock i filmen "The blind side" så sade jag precis samma sak och så PANG fick hon sin välförtjänta stauett. Nu har jag sett filmen "Never let me go" Filmen är baserad på den bästsäljande boken av Kazuo Ishiguro som även skrivit ”Återstoden av dagen” och regisseras av Mark Romanek. Otroligt tänkvärd film med fantastiska rollprestationer. Rollinnehavarna är nog Hollywoods blivande rödamattan resenärer i alla fall om jag fick bestämma. Just......... LOVE the MowiE....

Appropå... Har du bestämt dig för vad du skulle göra om du skulle gå bort?.. Vet dina efterlevande vad din önskan är? Skäms INTE om du skulle säga NEJ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar